Робота вчителя і без карантинного режиму була достатньо складною — спробуй зайти до класної кімнати, вгомонити тридцятеро дітей, вкласти їм до голів усе, що передбачила шкільна програма, а до того ж зробити це цікаво — так, щоби їм це ще і сподобалося. А тепер давайте вийдемо на новий рівень: умови всі ті самі, мінус класна кімната, плюс екран комп’ютера. І такий рівень нам дає можливість забезпечити платформа G Suite for Education, зокрема спілкування з учнями у meet.
Ми вчителі історії отримали багато можливостей, організовуючи дистанційні уроки. Ми маємо змогу демонструвати і аналізувати документи, історичну карту, відео історичних подій, швидко та зручно розробляти тести й онлайн-опитування. На уроці вчитель бачить, як сприймають учні матеріал, чи їм цікаво, іде одразу зворотній процес. Вчитель може одразу переорієнтуватися, зосередити увагу на тому, що учням не зрозуміло. Тому урок по Інтернету відрізняється від уроку наживо, тут звичні методи і прийоми працюють інакше. Вчителі мають оволодіти інструментами, які допоможуть організувати клас, мотивувати учнів, налагодити фідбек. Поки що в цьому доводиться розбиратися методом проб і помилок оскільки методик дистанційного навчання немає.
З цією метою вчителі кафедри історії з 05.05 по 08.05 провели відкриті уроки у meet, поділились своїм досвідом з колегами, обговорили проблеми і шляхи покращення дистанційного навчання.
Голова кафедри історії Гуляк Т.П.
Олійник Інна Павлівна: У зв’язку з тією ситуацією, яка склалася в суспільстві, життя вимагає від нас педагогів прийняття миттєвих рішень в опануванні новітніх технологій. А так, як наш заклад завжди крокує в ногу з часом, ми гідно прийняли цей виклик і опановуємо нову форму – дистанційне навчання. Сьогодні ми одночасно виконуємо дві функції: вчимось самі і навчаємо цього учнів. Велике задоволення приносить можливість навчитися чогось нового самим і поділитися своїм досвідом з іншими.
Нещадін Евеліна, учениця 7-В класу У вівторок, 5 травня у нас (7-Г) відбувся відкритий урок з історії України, який проводила вчитель Інна Павлівна. Урок був цікавий та захоплюючий. Спершу, була проведена перевірка домашнього завдання: на екран було виведено зображення з ключовими словами – поняттями та історичними датами, про які кожен мав змогу розповісти, демонструючи свої знання. Після цього, вчителька доступно пояснювала нам тему уроку, демонструючи презентацію із зображенням історичних діячів. Ми з неабиякою увагою та інтересом слухали тему, пізнаючи для себе щось нове та цікаве. Також, ми переглянули пізнавальне відео про історичного діяча, під час перегляду якого визначали та записували його риси вдачі. Протягом уроку ще було безліч цікавих фактів та нової інформації. Загалом, урок видався захоплюючим, тому проминув для нас непомітно!
Ткачук Вікторія, учениця 7-Г класу. Зважаючи на теперішній час уроки по відео зв’язку дають нам більшу інформацію, ніж опрацювання самостійно. Недавно в нас відбувся урок історії, який був дуже цікавим. Ми дізналися про Костянтина Острозького та Юрій Котермака. Також пізнали, якою була культура у ті часи. Урок був дуже пізнавальним та доступним. Мені він дуже сподобався. Хочу побільше таких уроків!!!
Губай Дарина, учениця 7-Г класу. П’ятого травня проходив відкритий урок історії України у 7-Г класі. Здавалось би, весело дистанційний урок провести не можливо, але Інна Павлівна на відмінно справилась з цією задачею. Усі 45 хвилин діти отримували цікаві знання, проходили розвиваючі ігри і поповнювали свій розум новими знаннями. Інна Павлівна створила дружню атмосферу, всі старались активно відповідати на питання та допомагати виправляти помилки один одному. Урок приніс багато позитивних емоцій, хоч і був проведений дистанційно.