У Волочиському НВК відбувся Міжнародний математичний конкурс “Кенгуру”
  • Коментарі запису:0 коментарів

20.03.2014р. у Волочиському НВК відбувся Міжнародний математичний конкурс “Кенгуру”, в якому взяли участь 120 учнів 2 — 11 класів.

Міжнародний математичний конкурс «Кенгуру» народився на початку 80-х років XX століття в Австралії. Його засновником став професор математики з Сіднея, Пітер Голлоран, який вирішив організувати новий тип гри-конкурсу для австралійських школярів: підбірку задач із варіантами відповідей, перевірку яких здійснює комп’ютер. Основною перевагою цього конкурсу стало те, що тисячі школярів могли взяти участь у грі одночасно. Варто відмітити, що успіх австралійського національного математичного конкурсу був надзвичайний.

У 1991 році два французьких математики вирішили провести цю гру у Франції. Саме там він отримав і свою назву, зважаючи на країну походження.

З часом конкурс «Кенгуру» поширився і здобув популярність в ряді інших країн Європи поміж яких  Іспанія, Голландія, Польща, Угорщина, Румунія і Білорусія.

У 1997 році до участі в цьому конкурсі приєдналася Україна. З кожним роком популярність конкурсу поміж українських школярів зростає. Свідченням цього є щорічне збільшення його учасників.

Основною метою проведення конкурсу «Кенгуру», є підвищення у школярів інтересу до математики, розвиток їх інтелектуальних здібностей. В ході проведення, учасникам пропонується 30 задач, до кожної з яких дається 5 варіантів відповіді, серед яких тільки одна правильна. Учасник повинен на спеціальному бланку відмітити правильну відповідь без будь-яких пояснень. На виконання всього конкурсного завдання дається 75 хв.

Чим відрізняється даний конкурс від традиційних олімпіад?

По-перше, тим, що в ньому можуть брати участь учні всіх вікових категорій, починаючи з другого класу:

  • Малюк 2 — для учнів 2 класів;
  • Малюк 3,4 — для учнів 3 — 4 класів;
  • Школярик — для учнів 5 — 6 класів;
  • Кадет — для учнів 7 — 8 класів;
  • Юніор — для учнів 9 — 10 класів;
  • Випускник — для учнів 11 класів.

По-друге, різноманітність та оригінальність завдань роблять його цікавим для будь-якої дитини.

Голова кафедри вчителів математики Ревуцька М.Ю.

Залишити відповідь