Найдинамічнішим компонентом диференційованого вивчення математики є факультатив – навчальний курс, зміст якого безпосередньо не пов’язаний із загальнообов’язковою навчальною програмою і який обирають з метою розширення загального кругозору учня, поглиблення і збільшення обсягу його знань та розвитку математичних здібностей.
І саме тому учні 11-х класів об’єдналися для вивчення факультативного курсу «Модуль числа. Розв’язування задач з параметрами».
Під час дистанційного навчання ми продовжували роботу. 21 квітня усі здобувачі освіти Волочиського НВК почали працювати на новій платформі G Suite for Education. Можливості даної платформи дозволяють нам наблизити дистанційне навчання до навчання в звичних умовах.
«Ми маємо можливість чути живе пояснення вчителя, бачити його записи, демонструвати свої. Вчитель може зразу скерувати нашу роботу в потрібне русло, виправити помилку, якщо її допустили, побачити прогалини в знаннях і на них звернути увагу. Оскільки попереду нас чекає ЗНО, то така взаємодія для нас дуже важлива»
Аміна Нікітюк, учениця 11-В класу
«На факультативних заняттях ми розв’язували завдання, які потребують нестандартного підходу. Ось і сьогодні ми працювали з нерівностями з параметрами. Завдання важкі, але дуже добре, що ми маємо змогу з допомогою вчителя їх розв’язувати . Я планую здавати ЗНО і знаю, що завдання з параметрами там будуть обов’язково, тому сьогодні мені було особливо цікаво.»
Богдан Танащук, учень 11-А класу
«Останнє завдання тестового зошита ЗНО – це завдання з параметрами. Багато учнів навіть не приступають до його розв’язання, вважаючи його важким і “незрозумілим”. Сьогодні на занятті я спробувала розвіяти їхні побоювання щодо таких завдань. Додатки Meet та Jamboard платформи G Suite for Education стали мені у пригоді. Учні мали можливість демонструвати своє розв’язання, я могла контролювати хід розв’язування, вносити свої зауваження, пояснювати незрозумілі моменти. Надіюсь, що сьогоднішнє заняття допоможе учням на ЗНО якщо не повністю, то хоча б частково розв’язати завдання з параметрами.»
Л. А. Романова, вчитель математики