Всеукраїнські учнівські олімпіади з базових предметів -це різновид інтелектуальних змагань на освітньому просторі України, який покликаний заохотити учнівську молодь до більш глибокого вивчення окремих предметів.
У цьому році особливо відзначився 9-В клас, учні якого брали участь у всіх затверджених олімпіадах. Понад 15 школярів вирішили перевірити свої знання в 12 запропонованих шкільних олімпіадах і 2 додаткових конкурсах, в 11 із них здобули перші місця. Згодом, учні 9-В представляли НВК на другому районному етапі.
З української мови та літератури на ІІ етапі районної олімпіади Вінічук Софія здобула 2 місце, Войтович Дарія – 2 місце з англійської мови, Сурич Вікторія – 2 місце з фізики. Усі дівчата справжні молодці, так як стати призером серед представників шкіл усього району нелегко.
Також у нас в класі є декілька переможців ІІ етапу, а саме: Кінь Олександр, який посів 1 місце у Всеукраїнських олімпіадах з хімії та біології. Його сумлінно готували вчителі хімії Маньковська Олена Віталіївна та біології Мосендз Інна Василівна. Габатель Даніела, яка готувалася під керівництвом Ставінської Ольги Богданівни, перемогла в олімпіаді з німецької мови. Вінічук Софія була найкращою на олімпіаді з географії, і цим порадувала свою вчительку Чорну Ірину Богданівну. Ще одна переможниця -Сурич Вікторія, яку готував Ревуцький Володимир Васильович, до олімпіади з інформатики Тепер наші переможці готуються до ІІІ етапу Всеукраїнських олімпіад, який буде відбуватися у м. Хмельницькому. Бажаємо їм добре написати майбутню роботу!
Інші учні, на жаль, не стали призерами, але також гідно представили наш навчально- виховний комплекс.
Також хочу розповісти особисто про свій досвід в написанні олімпіад. Цього року я, Гуменна Катерина, брала участь в 6 предметних олімпіадах та 2 конкурсах. Отримала 2 і 3 місце з деяких предметів та посіла 1 місце в українських літературних конкурсах імені Петра Яцика та Т. Г. Шевченка. Спочатку проходив конкурс Шевченка, до якого я готувалася декілька днів, перечитувала біографію письменника, дивилася документальні фільми про нього та дізнавалася цікаві факти із життя Кобзаря, тобто готувалася по- різному. Я посіла 3 місце та стала призером. Через 2 тижні проходив наступний Всеукраїнський конкурс імені П. Яцика серед учнівської молоді, це змагання виявилось для мене набагато важчим, і я була зовсім не впевнена в правильності своїх відповідей але, незважаючи ні на що, тут я здобула 2 місце. На мою думку, це доволі таки не поганий результат.
Основна мета сучасної школи є не тільки дати учням певну систему знань, а навчити їх самостійно набувати знання, використовуючи для цього всі можливості, і застосовувати набуті знання в певних ситуаціях. Саме одним із методів досягнення даної мети є підготовка учнів до участі в олімпіадах. Олімпіадні завдання, як правило, відрізняються підвищеним рівнем складності, найбільш ефективними вони є для перевірки вміння учнів логічно мислити, аналізувати та моделювати ситуації. Тому усі діти, які брали участь у змаганнях, є талановитими та розумними вихованцями нашої школи.
Отже, ми щиро вітаємо усіх переможців Всеукраїнських учнівських олімпіад! Зичимо учасникам успіхів та натхнення на нові перемоги в навчанні та житті! Дякуємо наставникам за професіоналізм у своїй справі.
Гуменна Катерина 9-В