Дистанційне навчання. Скільки тривог та переживань ховалося за цим висловом….
Як це має бути, а як ми будемо працювати? Як буде відбуватися оцінювання, контрольна,практична чи лабораторна? А як без спілкування однокласників чи колег? Кожен розумів це по своєму. Пробував різні варіанти навчання та передачі знань…
І ось, нарешті, 21 квітня усі здобувачі освіти Волочиського НВК отримали можливість працювати на новій платформі GSuite for Education.
На цій платформі є багато цікавих та корисних додатків. Вчителі можуть тепер спілкуватися безпосередньо зі своїми учнями під час уроку, демонструвати досліди, відеофільми, розв’язувати задачі. Черговий урок хімії був проведений 4 травня, у 8А класі, після якого учні поділилися своїми враженнями.
Вчитель хімії Возняк О. Ф.
«Ми були дуже раді бачити своїх однокласників та вчителя. Ми дуже вдячні Оксані Федорівні, що незважаючи на ситуацію в країні вона нам продовжує все цікаво пояснювати. На уроці всі учні були дуже активними. Також ми писали на імпровізованій дошці, що було дуже цікаво.
Нам дуже сподобався відкритий онлайн-урок з хімії.»
Авеліна Кушнір, учениця 8-А класу
«Четвертого травня у нашому класі був проведений відкритий дистанційний урок з хімії, проведений у на на платформі G Suite for Education в додатку Google Meet.
.Він був дуже пізнавальний та цікавий. На уроці ми вивчали нову тему „Генетичні зв’язки між класами неорганічних сполук“.
На початку уроку ми повторили вже вивчене нами раніше.
Ми вільно спілкувалися. Оксана Федорівна нам задавала запитання по презентації, а ми давали відповідь. Протягом уроку ми розвязували ланцюжки, робили різні вправи по новій темі. Всі діти працювали разом із вчителькою.
Мені дуже сподобалось працювати в Meet. Це дуже цікаво, В будь- який момент, можеш запитати те, що тобі незрозуміло.»
Даша Черній, учениця 8-А класу
«На онлайн уроці з хімії було доволі цікаво й пізнавально. Під час уроку я дізнався багато нового про генетичні зв’язки, закріпив вміння розв’язувати хімічні рівняння. Найбільше мені сподобалось працювати перед усім класом у Googleдодатку Jamboard,де я зумів, наче на справжній дощці, самостійно записати та продемонстувати однокласникам розв’язування практичного завдання».
Артем Гудима, учень 8-А класу
«Сьогодні у нас відбувся відкритий урок з хімії.
Здавалося б нічого екстраординарного, якщо не зважати на те, що відкритий урок був дистанційно, онлайн з використанням комп’ютерних програм та мобільних телефонів.
Мені, як і усім дітям, я думаю, дуже сподобався цей урок, адже на ньому використовувались наші улюблені «гаджети». Взагалі мені дуже подобається хімія і мені було дуже цікаво працювати онлайн з нашою вчителькою, слухати як працюють і коментують всі свої дії мої однокласники. В нас на уроці використовувалася імпровізована дошка, я також хотів побувати біля неї, адже вже навчився працювати у додатку Jamboard , де можна писати ніби крейдою чи ручкою. Тому я надіюсь, що на наступному уроці моя мрія здійсниться. Було трохи не звично, тому що ти, начебто сидиш в дома і водночас у класі.
Мені було дуже приємно за своїх однокласників, за себе та за свого вчителя, коли після уроку я почув, що всі вчителі були задоволенні тим, як ми працювали на уроці. Ми були немов одне ціле, ніхто нікого не перебивав, не викрикував. Ми допомагали один одному, коли хтось щось не знав. Ми були одним класом».
Максим Цибрій, учень 8-А класу.
«Я хочу і надалі навчатись по додатку Meet на дистанційному навчанні.
Самому складніше і довше опрацьовувати, ніж разом з учителем. Також плюс, що можна отримати додаткову оцінку за активність на уроці. Мені дуже подобається проводити уроки в додатку Google Meet.»
Костюк Віталіна, учениця 8-А класу
Учень, його особистість залишається головною особою, задля якої існує учитель, освіта. В умовах дистанційного навчання, кожен учитель вимушений змінювати звичну для себе організацію діяльності по взаємодії з учнями, використовуючи сучасні методичні та технічні інструменти з метою ефективного викладання предмету. Багато часу та зусиль докладається нами – вчителями для самонавчання та розвитку. Але результат вартий цих зусиль, бо ж зростає компетентність учителя і професійна, комунікаційна, і інформаційно-цифрова. Ми стаємо більш гнучкими, мобільними, мотивованими, а від цього виграють наші учні: діяльнісний підхід учителя до викладання – розвиток і формування цих же компетентностей учнів.
Надзвичайно цікавий урок з хімії 04.05.20 провела моя колега Возняк О.Ф. з учнями 8-а класу. Використовуючи різноманітні додатки Google: Мееt, Jamboard, Classroom; роботу з сайтом Learningapps, Оксана Федорівна досить грамотно методично продумала хід уроку та забезпечила ефективну взаємодію та діяльність учнів на ньому під час вивчення теми «Генетичні зв’язки між усіма класами неорганічних речовин». Усі присутні колеги переконались в перевагах використання можливостей програмного забезпечення Google на шкільній платформі G Suite for Education на різних етапах уроку. Дітям було цікаво та комфортно, пізнавально. Вони були активні та навчались на власному досвіді.
Отже, сучасний учень в умовах дистанційного навчання отримує багато корисних навиків, формує, розвиває свої компетентності, збагачується новими знаннями.
Маньковська О.В.