Виклик, навчати дистанційно – прийнято

Бурхливе  життя Волочиського НВК в умовах дистанційного навчання  залишається повноцінним, цікавим, насиченим для усіх учасників  освітнього процесу. Здається, що тільки перебування вдома нагадує про проблему COVID-19, в усьому іншому сумувати ніколи.

Навчаються, як – то кажуть, одразу  в бою,   і вчителів, і учні.   Цікавою та пізнавальною для вчителів  є робота з  опанування програмного забезпечення Google, а саме: з додатками Мееt, Jamboard, Classroom та ін. Зростає число уроків  та заходів, проведених у формі конференц-зв’язку в умовах дистанційного навчання у Волочиському НВК.

 Я  також з учнями 9-их  класів розпочала роботу «наживо»,  і побачила, що їм це справді подобається. Вони активно долучаються до опитування,  з цікавістю виконують тестові завдання, розв’язують задачі.

Таке спілкування дає можливість своєчасно обговорити і проблеми, які виникають під час викладення нового матеріалу,  організовувати швидку взаємодію з учнями, чути думку кожного з них, створити ситуацію діалогу, бо зростає увага, інтерес, зникає лінь. А найголовніше -дарує можливість спілкування наживо,  за яким усі вже так засумували. Радіють Мееt – зустрічам і педагоги, і учні,  про що промовисто говорять їх  усміхнені  та радісні обличчя.

    І хай ще буває трапляються технічні помарки, але  переваг та навиків стає все більше. Якість знань моїх учнів однозначно зростає, що не може не  радувати в цих умовах.

Маньковська О.В.

А ось думка учнів::

« Не дивлячись на незвичну для нас форму навчання, уроки хімії дуже гарні і зрозумілі. Цей урок в міті був цікавий і я, завдяки поясненням Олени Віталіївни, добре зрозуміла тему та закріпила свої знання. Відеоурок мені сподобався. Дякую за Вашу працю».

Карасевич Олександра

«Мені дуже сподобалося працювати на такому уроці. Завдяки можливості вчителя самому пояснити нам матеріал, особисто для мене він був доступний, цікавий і добре сприймався»

Юзопольська Анастасія

«У нашому класі проводився урок хімії в міт. Це було більш цікаво й продуктивніше, ніж коли я працюю сам, адже йде живе спілкування з вчителем, з однокласниками, в ході якого нам усе зрозуміло пояснюють і дають відповіді на питання. Цей урок  мені дуже сподобався і я надіюсь такі уроки проводитимуть і надалі. Дякую адміністрації нашого НВК за надану можливість такої співпраці і Олені Віталіївні за урок.

Погребняк Данило

«Нещодавно в моєму класі було проведено дистанційний урок з хімії. Це був один із перших, який проводився у міт. Це було для мене вперше, тому мені ця ідея одразу сподобалася, адже мені було легше засвоювати новий матеріал. На цьому уроці ми вивчали одну із тем з органічної хімії. Мені це дуже сподобалося і я надіюсь, що такі уроки проводитимуть і надалі.»

Гребович Нікіта

«Мені сподобався урок. Він пройшов на позитивній ноті. Інформація була зрозумілою, під час уроку в Meet інформація сприймається краще»

Оліх Каріна

При використанні дистанційного навчання на уроках хімії, вчитель використовує різні методи донесення навчальної інформації до нас, учнів. Останні уроки ми проводили через платформу “Meet”, яка тісно пов’язана із іншою платформою “Google Classroom”. Спочатку, працювати дистанційно було трішки важко та незвично, але більшість учнів швидко розібралась та підлаштувалася під навчальний процес. На уроках хімії,ми завжди виходимо на зв’язок із вчителем , якщо у когось виникають якісь запитання з приводу вивченого матеріалу чи оцінок, він може їх сміло задати та обговорити. Для нас усіх це новий та цікавий досвід, до якого потрібно лише звикнути.

Гуменна Катерина (9в клас)

Вчителі  та учні Волочиського НВК не втрачають можливостей використовувати  новітні технології з користю, тому онлайн навчання набуває все більше популярності. Уроки проходять швидко, цікаво, комфортно, пізнавально.   Учні зізнаються, що їм набагато легше засвоювати новий матеріал у звичній для них обстановці, коли вони знаходяться  у себе в кімнаті, за своїм робочим столом та комп’ютером. Саме такі  онлайн-уроки наші вчителі мають змогу проводити на новій платформі GSuiteforEducation, використуваючи  різноманітні додатки  Google.

   Вчителі кафедр проводять відкриті уроки у meet, діляться своїм досвідом з колегами, обговорюють проблеми і шляхи покращення дистанційного навчання.

     Саме такий цікавий та пізнавальний урок, з використанням різноманітних додатків Мееt, Jamboard, Classroom; роботу з сайтом Learningapps, віртуальною лабораторією нещодавно провела моя колега, вчитель хімії, вчитель-методист, Маньковська Олена Віталіївна.

    Надзвичайно цікаво було спостерігати за злагодженою роботою учнів та вчителя. Як вміло та методично грамотно вчителька продумала усю структуру уроку, як невимушено відповідали учні, як  зацікавила віртуальними дослідженнями  до розв’язання проблеми. Учні  9б класу активно працювали, допомагали один одному і звичайно запам’ятали матеріал теми: « Білки як біологічніполімери. Денатураціябілків. Біологічна роль білків». Я сама захотіла побувати у ролі учнів,у ролі хіміків-пізнайок. Адже теж дізналася багато цікавого та нового. Гадаю, що не лише учні здобули новий багаж знань, а й мої колеги по кафедрі природничих наук побачили чимало  можливостей дистанційного навчання саме такого предмету,як хімія.

Тому я з впевненістю можу сказати, що при мінімумі незручностей та вимог людина, яка хоче чомусь навчитись, обов’язково навчиться, не виходячи з дому!

Вчитель хімії Возняк О.Ф.

Залишити відповідь