Дистанційне заняття факультативу

Найдинамічнішим компонентом диференційованого вивчення математики є факультатив – навчальний курс, зміст якого безпосередньо не пов’язаний із загальнообов’язковою навчальною програмою і який обирають з метою розширення загального кругозору учня, поглиблення і збільшення обсягу його знань та розвитку математичних здібностей.

І саме тому учні 11-х класів об’єдналися для вивчення факультативного курсу «Модуль числа. Розв’язування задач з параметрами».

Під час дистанційного навчання ми продовжували роботу. 21 квітня усі здобувачі освіти Волочиського НВК почали працювати на новій платформі  G Suite for Education.  Можливості даної платформи дозволяють  нам наблизити дистанційне навчання до навчання в звичних умовах.

«Ми маємо можливість чути живе пояснення вчителя, бачити його записи, демонструвати свої. Вчитель може зразу скерувати нашу роботу в потрібне русло, виправити помилку, якщо її допустили, побачити прогалини в знаннях і на них звернути увагу. Оскільки попереду нас чекає ЗНО, то така взаємодія для нас дуже важлива» 

 Аміна Нікітюк, учениця 11-В класу

«На факультативних заняттях  ми розв’язували завдання, які потребують нестандартного підходу. Ось і сьогодні ми працювали з  нерівностями з параметрами. Завдання важкі, але дуже добре, що ми маємо змогу з допомогою вчителя їх розв’язувати . Я планую здавати ЗНО і знаю, що завдання з параметрами там будуть обов’язково, тому сьогодні мені було особливо цікаво.»

Богдан Танащук, учень 11-А класу

«Останнє завдання тестового зошита ЗНО – це завдання з параметрами. Багато учнів навіть не приступають до його розв’язання,  вважаючи його важким і “незрозумілим”.  Сьогодні на занятті я спробувала розвіяти їхні побоювання щодо таких завдань. Додатки  Meet та Jamboard платформи G Suite for Education стали мені у пригоді. Учні мали можливість демонструвати своє розв’язання, я могла контролювати хід розв’язування,  вносити свої зауваження, пояснювати незрозумілі моменти. Надіюсь, що сьогоднішнє заняття допоможе учням на ЗНО  якщо не повністю, то хоча б частково розв’язати завдання з параметрами.»

Л. А. Романова, вчитель математики

Залишити відповідь